Egentid för mig själv :-)

2012-03-15 / 21:28:17
Har haft en bra dag. Rört på mig, hämtade Halie på dagis. Sedan hem för att sova ner gumman. Därefter gick hela familjen över till grannen. Vi åt mat och umgicks. Därefter har det varit tvättning och har nyss nattat ner mina sötnosar. Så nu har jag lite egentid och klockan är bara 21:15 .. Shit, längesen det var så. Riktigt skönt att få koppla av ibland :-) Älskling är på jobbet och kommer hem imorgon. Nä, nu ska jag hänga upp tvätten och sen slöa framför Big Brother med varma mackor och thé..


Älskar det här foto, hur söt kan man va egentligen!?


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥