En hel mysig dag

2012-03-05 / 22:17:05
Godkväller.
Latar mig i soffan efter en trevlig kväll.
Har haft bror, Malin, Felicia, Dalle och Carola här och Hampus ifrån Umeå är på besök. Vi har ätit god middag som M lagade till och efter det så gjorde M efterrätt.. Kladdkaka, men då hann alla dra innan den var klar så vi har smaskat i oss den själva. Till det såg kollade vi en traditionell ungdomsfilm #Hip hip hora". Och nu så ser vi givetvist på ig brother. Ska strax sova ner lillkillen min.. Han är fortfarande frisk och kry :) Imorgon bitti så tar han sista dosen.

Men nu börjar Big brother igen. Pusshejs!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥