En trött mamma

2012-03-16 / 06:49:52
Godmorgon, herregud vad jag är trött idag. Ska förklara föer er varför.
La mig direkt efter bb igår, somna väl strax efter elva. Skönt att det gick så fort med klockan fyra började Eddy gnälla. Måste vara hans tänder. Men det tog en timme innan jag fick honom att somna om igen. Så vid fem somna han och jag om igen. Halv sex kommer Halie in och vill ha välling och napp. La ner henne igen och en halvtimme senare så kom hon och hade bajsat och ville sen upp. Så ja, så många timmars sömn blev de ju inte. Och inte igår heller, så idag är mamma trött. Tur älskling kommer hem till lunch, kan man lägga sig och slumra till en stund men innan dess så ska jag och barnen få åka med mormor in till stan. Vi ska på försäkringskassan och därefter ett ärende på bibblan. Sen åker vi hem igen så fort mormor är klar med sitt. Så startar vi helgen. Sen vet jag inte vad som händer och sker. Bytte åt mig ett sällskapsspel igår på Örnsköldsviks fyndhörna så kanske man kan spela det ikväll, det måste ju testas ;) Nä nu måste jag slänga lite vatten i ansiktet och göra frukost till mig och Halie.


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥