En vecka sen

2012-03-25 / 13:49:26
Nu var det en hel vecka sedan jag uppdaterade mig här. Har haft mycket annat som hägrar i mitt liv än bloggen. Men rätt skönt att skriva av sig ibland.

Just nu så sover mina små sjuklingar. De har varit vaken en hel del inatt då de båda vaknat i feber. Halie låg bredvid mig i sängen och svettades ner febern. Kan ju lova att det käntes som om det vore sommar med 30+ i sängen. Imorse har vi bara varit.

Om en liten stund så kommer brorsan och felicia hit. Har så tråkgit så behöver lite sällskap. Älsklingen och hans syrra drog och iväg och festade i Umeå igår. Medan de roade sig där så blev det film, grönsaker och dip och tacos mys för mig, brorsan, felicia, mina barn och syrran här hemma.

Så med andra ord har jag faktiskt haft en grym helg. Vill även passa på att Tacka Simon för en underbart rolig födelsedagsfest i fredags.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥