Flytta isär

2012-03-13 / 08:59:11
Har myst ner mig i soffan och gör lite ärenden på internet. Ja ni vill säkert veta vad som försigår.
Såhär är det:
Jag och min sambo ska flytta isär. Men vi tänker fortfarande vara förlovade och tillsammans. Vi tänker alltså börja om på nytt. Då man väljer att flytta till två olika lägenheter så tänker många oftast på att man gjort slut, thats it. Så är inte fallet här. Vi gör det här för att ge oss en helt ny chans. Barnen kommer vara hos båda, vi kommer även sova över hos varandra och barnen får vara hos vem de vill. Och vi kommer att bo i samma område. Vi tänker inte göra värsta stora grejen av det här. Vi tar dagarna som de kommer. Jag flyttar ut och M bor kvar här. Så nu vet ni iaf.


Just nu så söker jag lite lägenheter, hoppas på att få en innan 1 april.
Åsikter!
Postat av: Slank in här

Hur löjligt är det inte att du börjat skriva "M" istället för hans fullständiga namn? Ni har trots allt två kids ihop, så fattar inte grejen med att man börjar skriva första bokstaven som alla andra bloggare också göra haha. Just saying

Kommenterat - 2012-03-13 / 13:44:23
Postat av: inka

Jag hoppas att allt löser sig för er,,kram inka

Kommenterat - 2012-03-13 / 14:13:52
Postat av: Jag

Om du tidigare läst min blogg så har jag alltid skrivit M eller sambo. Och alla vill inte ha ut sitt namn, kanske därför en hel del gör så. Nu vet du det! ;)

Kommenterat - 2012-03-13 / 15:44:52
Postat av: JOSEFINE - YSF

Håller helt med dig Caroline, vissa vill kanske inte att man ska skriva ut hela namnet på bloggen och då kan man skriva "M" eller något smeknamn som sambo osv..



Vad tråkigt eller vad man ska säga att ni ska flytta isär, men bra att ni försöker iallafall och ge de en chans fast som särbos än sambos... Kram på dig!

Kommenterat - 2012-03-13 / 19:57:12  | URL - http://ysfso.myshowroom.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥