Halies utbrott

2012-03-08 / 20:03:27
OJOJ, vilken dag säger jag då bara.
Halie hade sitt första riktiga, rejäla utbrott idag. Av ingen speceill anledning alls. Hon rullade runt och skrek som en stucken gris på golvet. Tror hon börjar bli sjuk.. Om inte så är det en trots som börjat komma. Blev ganska chockad över hur arg hon blivit idag, precis allt var fel spelade ingen roll alls. Sen var hon snäll nå fåtal gånger. Som tur va så fick jag henne till sängs ganska fort. Istället så är Eddy vaken och gnäller en hel del. Nu då han äntligen blivit frisk så har tandköttet bestämt att en till tand ska titta fram. Så lillgubben har ont just nu. HOPPAS att det inte blir som sist då han skrek i flera timmar innan han somnade, well see.

Skriver mer senare ikväll. Eddy ropar efter mamma nu på sitt egna vis!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥