Helgens sista dag

2012-03-18 / 06:09:41
Godmorgon.
Klockan halv fem så började Halie tjura. La henne i min säng, men det skulle jag aldrig gjort. Hon somnade inte precis om utan rörde sig mestdels i en halvtimme. Så klockan sex steg jag upp med de båda. Just nu så äter jag och Halie frukost medan Eddy går runt i sin gåstol. Ska strax lägga honom och myspysa med gumman min och därefter blir det dammsugning för fulla muggar här hemma. Hade även tänkt att panta burkar/flaskor med barnen. Det tar upp hela köket nu. Men vi får se, just nu känner jag mig lat. Men tittar solen fram så går vi garanterat ner till hemköp :-) Ska vakna till nu.. Tjing!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥