Lite nedstämd

2012-03-01 / 06:49:31
ÅHH, kan det bara bli bra eller!? är så less på att känna mig nedstämd och vara negativ.
Klockan fyra vaknade Eddy med 39.2 i feber. Och han ville inte alls somna om.. Så för en kvart sedan somnade han, men var bara till att fortsätta vara vaken eftersom att Halie snart kliver upp.. Tyck jag hörde att hon öppnar sin dörr nu, ja ni ser. Fåtals timmar sömn fick man.

När saker och ting går i stöpet och det inte är samma som förut, det är då man börjar bli rädd för vad som kan ske. Jag känner att jag lever i en enda stor bubbla just nu där dagarna bara går och går men ingen förändring sker.


Jag vet att jag är gåtfull, men man kan faktiskt inte skriva ner allt. Godmorgon på er iallafall!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥