Lördagen

2012-03-03 / 19:31:18
Hej och hå.
Här är det ungefär som vanligt. En febrig son som nu har feber dygnet runt istället för ibland. Han vaknade vid halv fem imorse med 39.7 och ville inte alls sova förän klockan blev halv nio. Så lite sömn är något jag får dras med till Eddy blir frisk.. När det nu blir :/ Tycker att det är så synd att han ska behöva vara sjuk varje dag. Det är så svårt att få honom att utvecklas exempel på golvet då han söker en extrem närhet. Medicineringen har nu varit i två dagar. På tisdag så tar han sista dosen. Finns det ingen skillnad då så skulle jag ringa in till bvc. Läkaren sa att om han nu hade urinvägsinfektion så ska han bli pigg ganska snabbt .. Alltså inom 5 dagar. Det återstår att se. Jag hoppas givetvis att han blir frisk.

Förutom det så har vi sovit över i Svedjeholmen.. En natt igår och nu en natt till, imorgon så beger vi oss hem. Är rätt så skönt att vara borta då minsta är sjuk osv. Men nu var det tänkt att ännu en dag äta onyttigheter, en öl och film.. Hoppas alla ni andra har en bra kväll, PÖSS!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥