Me and the kids

2012-03-18 / 17:04:10
Nu vet jag garanterat hur det känns att vara ensamstående mamma. Har haft mina barn i hela två dagar. De som är ensammammor utan ens en pappa närvarande, de gör ett sjukt bra jobb. Men man får ju in knixet direkt. Och det är nästan mer städat nu än annars, konstigt? Men ja som sagt.. Middagen är uppäten och barnen leker medan jag passar på att snabb chilla en stund. Ska bli grymt skönt att få slänga sig i soffan 21.00 och titta på big brother live ikväll.

Imorgon så ska älsklingen få vara med barnen på morgonen medan jag hänger på min mamma och handlar hem lite food.

Ska umgås med barnen nu och sen göra Halie redo för bompa och sängen.
Åsikter!
Postat av: Elizabet

Hur tar barnen det att ni lever ifrån varandra? Vet ni hur länge ni kommer att göra så:)?



Jag tycker att ni gör helt rätt i att göra det som känns rätt för eran familj:)

Kommenterat - 2012-03-27 / 14:57:42
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥