Pulka och grillning

2012-03-06 / 09:45:27
Godmorgon.
Känner mig pigg ch kry, men vaknade av Eddys gallskrik.. Trött som jag var då så insåg jag inte att han hade bajsat. Tur M var pigg nog att förstå det. Nu är jag iaf vaken och chillar i soffan. Halie är på dagis och leker. Efter hon kommit hem och sovit sin lunch så ska vi ut och åka pulka och grilla med min bror, malin, hampus och barnen. Det ska bli riktigt mys. Nu då barnen varit sjuka till och från har man som varit fast inne en hel del så firskluft är något som verkligen behövs just nu.

Synd bara att man inte ens har en kamera längre, men tur att jag fortfarande har min lånade kamera här (mammas). Ska låna den idag och fota lite, det behövs lite nya foton.. Eller hur!?

Men men, nu ska jag göra annat vettigt medan man kan så säg. Ha en underbart fin dag!


Ett härligt, gammalt, underbart, fint somrigt foto på gumman

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥