Så här gick läkarbesöket

2012-03-01 / 16:47:15
Eddy var ju in hos läkaren idag, och idag fick vi en helt annan och hon var så mycket bättre än han som vi hade tidigare, hon lyssnade flitigt och insåg att det varit ett problem lång tid nu och tog på det på största allvar att han har haft bakterier i urinen två gånger innan. Allt annat var som det skulle vara, han är ju förkyld så hon hörde slem osv. Eftersom att Eddy knappt ätit på hela morgonen och vi försökte göra ett urinprov där hemma i en timme så fick en plastpåse tas på där och sen fick vi komma tillbaka med provet då han kissat i den. Om cirka en vecka så får man svar även från den, så nu känns det tryggare. Dessutom hämtade vi ut medicin till honom som är emot urinvägsinfektion. Inom 5 dagar så ska han bli bättre.. Om inte så ska vi in på koll igen. Vi får hoppas att det hjälper så att det inte är något annat som ligger och spökar. Men nu vet nu iaf. Han är fortfarande febrig har varit det enda sen igår om inte längre..


Just nu så befinner sig mina barn hos deras mormor och jag är hemma, njuter till fullo med andra ord samtidigt som jag saknar dom givetvist!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥