Sjuka barn

2012-03-25 / 23:27:32
Sjuklingar fortfarande. Eddy var lite svår att sova ner ikväll. Kan ju även berott på att vi ställt fram klockan. Då måste man ju även ställa om barnens tider, så det suger ju lite. Men nu sover alla och jag har egentligen ingen tid till att chilla. Måste upp med tvätt, ut med disk och ut med hunden och sova. För inatt vaknade dom till och från och jag hoppas jag får sova lite inatt. Är ju själv om att ha barnen inatt med och samma imorgon. Kommer bli en liten zombies i några dagar, så klaga inte om jag skriver lite konstigt då och då.

Dags att snarka ikapp prinsen min och jag hoppas att barnen är friskare imorgon!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥