Torsdag morgon

2012-03-15 / 07:59:34
Godmorgon.
Är trött som f*n denna morgon. Somnade efter två inatt och Eddy vaknade nyss. Jag får bita ihop helt ekelt. Ikväll så ska ändå M iväg på nattjobb så jag får räkna med lite sömn nu. Fast nu sover ju faktiskt Eddy vid nio-halv tio varje kväll så nu kan man faktiskt få i sig mer sömn som tur är. Vet ni hur skönt det är att ha honom tillbaka? så kry som han är nu har han nog aldrig varit. Skönt att ha sin prins tillbaka. Glada, nyfikna Eddy :-)

M drog nyss iväg med Halie på dagiset. Nu då bilen är paj får vi alltid gå. Det är ju inte så nära som man tror tar ju cirka 20-25 min att gå dit. Men vad gör man inte för att Halie ska få leka av sig. Hon behöver ju det och hon älskar ju sitt dagis, så man gör ju allt då för att hon ska få åka dit.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥