Vi är fortfarande tillsammans........

2012-03-14 / 20:04:49
Innan jag stänger av datorn så verkar vissa inte förstått ännu. VI ÄR FORTFARANDE TILLSAMMANS. Bara för att vi ska bli särbo betyder inte det slutet. Antingen så kan vi laga igen problemet. Om inte så är det så. Visste först inte om jag skulle skriva ut om det här för folk kan ju ta allt så fel. Särskilt de som inte alls hänger med vår vardag eller känner oss. Visst hade man fått reda på det förr eller senare.. Det var väl den anledning till att jag skrev ut det så folk skulle förstå att vi bara ska bo i två olika lägenheter i samma område. Vi båda är positiva till det här, vi kände båda två att det är en super bra lösning för oss alla. Tack för mig!!

Åsikter!
Postat av: angelica

ja du en sån perfekt familj som er kan väl inte erkänna att ni kommit ifrån varandra, utan det ska alltid låta bättre och sluta gnäll på ungarna.

Kommenterat - 2012-03-14 / 21:18:15
Postat av: Jag

Jag måste ju vara så intressant och förgylla din dag eftersom att du är besatt av min blogg. Väntar alltid spänt efter att se vad du har att skriva.



Kan hålla med dig om perfekt familj. Två perfekta barn och en perfekt pappa, kan inte alls klaga :)



Och du en sak till. Har du äntligen fattat och börjat stå för vem du är, Bravvo. :)



Kommenterat - 2012-03-14 / 23:15:37
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥